Klubbkvällen

Nu är jag hemma från Make Up Stores klubbkväll. Köpte detta:
* Tri Brow color
Alltså en brynskugga i tre nyanser. Visst kommer jag inte använda den svarta men den kan man ju använda som ögonskugga istället :-D
* Cover all mix
Bra med tre olika nyanser, eftersom olika färger neutraliserar olika saker :-D
* Cybershadow Babydoll
Verkar som en härlig färg som man kan få både stark och ljus :-D
* Cake eyeliner
Verkar smart då man kan bestämma svärta själv :-D Har dock inte hunnit testa än :-P
* Borste till brynen
Säger sig självt att jag behöver en, smart med snedställd, den borde funka bra till ögonskuggor också.
* Borste till eyelinern
Verkade smal och bra :-D Får se imorgon vad jag tycker dock :-D

Dessutom eftersom jag handlade för mer än 500 kr fick jag en necesär med en microshadow i nyansen Honey Pie och ett scent lips lipgloss :-) Tror dock Helena kommer få sjäölva necesären :-P Har redan för många :-P Ska dock testa ögonskuggan innan jag ger bort den, vet inte om gult är min färg men vem vet :-P

Peter tyckte inte jag fick nog mycket smink för pengarna men det tycker jag :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0