Ingen crazyladie

Nej nu är hon inte här utanför längre, känns gott :) Drömde en skitskum dröm inatt. Drömde att bebisen kommit men jag skulle iväg och göra tentan i alla fall. Fast det verkade som om jag fick hämta bebisen, typ som att den kom med posten och inte ut ur min mage. Sen iaf hade jag helt plötsligt två barn, varav den ena var 2-3 år. Eftersom jag bara räknat med ett barn fick bara bebisen plats i vagnen så det stora barnet fick gå brevid vagnen. Så vi gick på en buss, för att åka till universitetet. När jag kommer till universitetet inser jag att jag tappat bort det stora barnet, men jag kan ju inte missa tentan så jag får ringa bussbolaget efter tentan.

Hoppas inte jag blir en så dålig mamma :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0