Höggravid och solljus

När man har gått 37 fulla veckor tycker jag man har rätt att kalla sig själv för höggravid, även om jag inte är i närheten av så stor som vissa är i v. 25 :P Iaf, det är inte kul att vara höggravid och det är över 20 grader varmt. Vet inte vart man ska ta vägen. Ännu mindre kul att sitta höggravid i en bil utan aircondition. Peter försöker förklara för mig att vi kommer behöva det nu så han ska få köpa en bil med det, men jag tycker att det gott kan vänta :P

Avskyr dessutom att jag har en massa kvar att läsa, i en bok man måste ta paus ifrån var 40:nde sida annars somnar man :-P Den är intressant och så, men så jobbig att läsa :-P Inte direkt som när man läser en Harleqiun roman som man lätt läser på en dag och minns allt ifrån :-P

Ser inte fram emot att ha spädbarn i den här värmen, jag kommer nog ha en termometer i skötväskan och kolla bebbens temp en gång i kvarten ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0