heldag

Blev en heldag med mor och syskon, det var härligt. Började med att mamma och jag drack lite kaffe och syskona åt smörgås, de vågade sig dock inte på några pålägg, tydligen tycker de inte om mjukost :-P Sen åkte vi till Mariebergsskogen för att kolla på djuren, många småttingar fanns det där, små griskultingar och killingar :-) Sen kanske det var några lamm också, kommer inte ihåg :-P Men i alla fall kul var det. Sen ringde Peter som skulle ta lunch (han är ju i garaget) så han svängde förbi med lite pizza och tyckte att vi borde åka hem till svärföräldrarna och kolla på kalven som bara var några timmar gammal så det gjorde vi ju :-) Svärmor bjöd på kaffe och glass, det är alltid tacksamt :-D Sen fick mamma skjutsa hem mig och då passade mamma på att visa hur man åker till lillängshamnen så jag har något fint ställe att gå på barnvagnscruising senare :-) Och nu sitter jag här, Peter kommer inte hem på ett par timmar, men jag och katterna ska nog kunna ha det mysigt vi också :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0