Godmorgon!

Eller ja, vette fan om det är en god morgon. Har inte bestämt mig riktigt än. Får se när det blir dags för redovisning. Men det blir inte en bra dag i alla fall den saken är säker. Att komma hem till en tom lägenhet och veta att Peter kommer hem först imorgon kväll är inte roligt. Men får se det positivt, det är sånna körningar han tycker om att göra och då är det lika bra att han gör dem nu, innan bebisen kommer.

monterade ihop spjälsängen igår. Idag ska jag lägga i aluminiumfolie och en filt över för att se om ljudet stör katterna så dem inte vill vara där. Hoppas bara att det inte blir åt andra hållet så dem älskar ljudet. Men men, den som lever får se. Jag och Peter var dessutom oense om vilket "hack" vi skulle sätta sängbottnen i. Peter tyckte det översta och jag sa att det skulle bli för högt. Men som vanligt i vårat liv börjar vi med att göra som Peter säger. Han skruvar fast fästena, lågger i bottnen och på med madrassen. hur långt var det mellan kanten och madrassen? Ca 7 cm kanske. Tillräkligt för att Peter skulle säga att jag hade rätt iaf.

Sen frågade Peter igår när han kom hem i tisdags för att han ska skriva veckorapport. Då fick jag berätta för honom att det är enklast att se på färdskrivarbladet ;-) Men nu ska jag inte vara sånn för jag höll på att sätta hackarna till spjälsängsbottnen fel så jag är lite blond jag med :-)

Nej men som sagt, skolan blire :-)

Kommentarer
Postat av: Baso

Inte lätt när man har fel

2009-05-04 @ 09:37:41
URL: http://www.baso.nu
Postat av: sussi

äsch; killar ska jämt har det på sitt vis =(

2009-05-05 @ 09:13:00
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0