God morgon

Ja nu är det god morgon för mig. Eller ja jag har väl varit vaken en timme. Är tänkt att jag ska plugga lite men orkar inte riktigt när jag knappt vaknat. Peter kom ju inte hem allt för tidigt igår så vi kom ju inte i säng innan kl 12 på natten och sen kunde jag inte somna på en timme och sen vaknade jag när Peter skulle upp och då försvann ju lite sovtid där med. Sen får man sova mycket när man är gravid, så det så :-D Fast imorgon ska jag faktiskt ställa en klocka på nio eller tio så jag kommer upp på onsdag när tentan är. Inte direkt läge att försova sig till den.

Imorgon blire att plugga ännu mer och när Peter kommer hem har jag lovat honom att vi ska se på Smallville tillsammans eftersom jag ska tvinga honom att se på Eurovision Song Contest med mig. Eller ja, jag tvingade honom inte. Grejjen var att han ska på bio med Billy och egentligen skulle jag med fast på en annan film (dem vill se Wolverine och jag vill se Änglar & demoner) men jag känner nu att jag kan inte sitta rakt upp och ned i en biosalong för de två timmarna det blir så jag får strunta i det. Då tyckte jag att killarna kan se den tidiga visningen så kommer Peter hem och ser på schagern med mig. Och Peter svarade med typ: "*suck* jo det kan jag väl om det gör dig lycklig."

Har inte sett "the crazy lady" än. Men vi får se, hon dyker väl upp hon också. Har fått lova Peter att inte gå i närheten av henne, så då gör jag väl inte det då :-P Hoppas bara jag inte behöver gå till ICA för det blir en jävla omväg :-P Eller nja, en liten men i alla fall :-P

Kommentarer
Postat av: Helena Gustavsson

Jag vill med se änglar och demoner, men ingen vill gå med mig :(:(

2009-05-14 @ 15:01:54
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0