Fränt!

Var inne på bloglovin och såg reklamen om att man kunde köpa en tiasedel, då var jag tvungen att se om jag hade min kvar. Oh ja det hade jag och det var skitfränt, den är gjord samma år som jag är född :-P Hemma hos mamma har jag (om den inte försvunnit nu) en tioöring som är från samma år som jag är född :P Tycker tydligen om att spara sånt jag :-P
BTW, detta är mitt 200:e inlägg i den här bloggen :-P

Hur fan kom jag upp i 40 unika sidvisningar igår? Vilka är ni som tjuvläser min blogg?

Kommentarer
Postat av: Baso

hahaha tänk på att jag länka dig igår från min blogg ;)

2009-05-30 @ 12:14:53
URL: http://Baso.nu
Postat av: Din Mamma

tjuvläser varje dag

2009-05-30 @ 15:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0