Annorlunda?

Det känns som jag är lite annorlunda :-P Många man pratar med vill att bebisen kommer ut för tidigt, alltså deras bebis. Jag vill inte att min kommer ut för tidigt, den får gärna gå över tiden några dagar :-P räknar iofs inte med en junibebis, tror jag får en julibebis :-P Varför får alla barn på sommaren? I juni har jag och Peter tre stycken som ska firas, i juli 2 stycken och i agusti 2 stycken. Känns som mars och sommaren är då alla bebisar föds :-P Det är lite jobbigt med en stor familj på det sättet för det finns typ bara två månader om året då ingen fyller år :-P Och jag har för vana att glöma bort att gratta halva familjen :-P Kan alla födelsedagar på min sida släkten förutom farmor och svens, vet inte varför dom inte vill fastna! Känns lite elakt. Och mina morbröders har heller inte fastnat. Vad elak jag är :-P

Ska snart gå och duscha och så, trots att det regnar är det så varmt så jag svettas, men det är tydligen vanligt för gravida :-P Det jobbigaste är när man svettas för mkt med en tröja på och därför tar av sig tröjan och lämnar den hemma för att åka någonstans så helt plötsligt tycker man inte det är lika varmt längre. Men jag står ut :-P Jobbigt sen bara när man ska amma och hela tiden måste se till så det inte blåser på brösten så man får mjölkstockning eller vad det heter. Tydligen är inte det det roligaste som finns :-P

klar med min del av grupparbetet i alla fall, det känns gott. Och enligt internet ska det inte regna i kväll, det känns också gott.

Kommentarer
Postat av: Sussi

räknar du bakåt 9 mån. så är det hösten/ vintern sätter igång. Folk har tråkigt. Att de andra fyller år i april (som faktiskt har högst andel födelsedagsbarn i Sverige) så beror det nog att sommaren spirar.



Visst är det trist att det är så många man ska försöka fixa fina, genomtänkta presenter till!

2009-05-28 @ 15:27:20
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0