Svenska folket, det klagande folket.

Åh vi svenskar vi klagar på allting. Nu senast är det ju nya Facebook som alla klagar över, vad är det att klaga över? Jag tycker dem har gjort att det blivit bättre och enklare ja... Enda grejjen jag stör mig på att är vänförfrågningar och sånt hämnar lite osynligt, men annars är det okej.

Innan facebook var det familjelivs nya design alla klagade på. So what? Folk börjar liksom klaga en vecka innan den nya designen kommer. Okej om det vore, åh vad heter det, har det på tungan. Konstruktiv kritik ja, så heter det. Tänk om någon liksom kunde säga: det här tyckte jag bättre om med den förra designen och det här tycker jag om i den nya så dem kan förbättra, men alla säger ju typ bara: "Den nya designen är skit", hur ska dem kunna utveckla den om ni inte säger vad som är skit?

Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0