Oj oj oj

Herregud, det är sex dagar kvar på auktionen och den är redan uppe i 710 kr, härligt värre :-D Trodde den skulle bli svårsåld eftersom det är min första gång som säljare, men dem kanske såg att jag var en bra köpare iaf :-D Gött med extrapengar till kurslitteraturen nästa kurs eller bebiskläder :-D

Peter och jag tog sovmorgon idag, jag har ju hemstudier nu och Peter har semster någon/några dagar till, vet inte riktigt hur det ligger till med det för det vet inte ens han tror jag :-P Men det ordnar sig. Måste börja fundera på vad André ska ha i present när han fyller år...

Det var jättemysigt i morse när jag och Peter skulle gå upp, vi låg och funderade på hur bebisen skulle se ut, vilken ögonfärg han tillslut skulle få (med tanke på att Peter är blåögd men hans mor är brunögd så vet man ju aldrig), vilken hårfärg osv. Det känns så mycket mer verkligt nu när man kan börja tänka i dem banorna.

Kommentarer
Postat av: Sussi

men vad säljer du för nåt?

2009-03-10 @ 12:40:48
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0