Köpsugen

Kan man tro att jag är, har precis köpt smink för 700 kr, men då var det mineralpuder (som jag förövrigt är HELNÖJD med, tack Giia för tipset) och sen en svindyr borste från Makeupstore. Men den svindyra borsten är ju äkta hår så det är bra :-) Känner mig helt len i huden och är jättenöjd med resultatet. Ser inte alls sminkad ut som jag gör om jag om jag använder bara vanligt puder eller foundation.

Sen innan det köpte jag ett 16 gb usb-minne till Peter, kostade 199 kr, från SanDisk så det var typ asbilligt och Peter behöver ettt usb-minne då och då.

Nu har jag även varit ute i god tid och beställt kurslitteraturen till nästa kurs, var bara två böcker men den ena boken kostade 426 kr tror jag. Men det jämnade ut sig med att den andra boken kostade typ under 50-lappen så det blev inte ens 500 kr med frakt (eftersom jag är ute i god tid valde jag gratis frakten).

Men nu är det färdig shoppat :-D Måste ju unna mig lite saker innan bebisen kommer, och mineralpuder är bra för det tar typ 3 sekunder och sminka sig :-P Kan vara bra när alla kommer till BB och ska ta massa kort, även efter när man kanske bara får 5 minuter på sig att göra sig iordning. Har jag ju iofs redan nu eftersom jag sover så länge jag kan :-D

Kommentarer
Postat av: Helena Gustavsson

Vart köpte du det sminket?

2009-03-18 @ 08:40:32
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/
Postat av: iida

Vart har du köpt usb-minnet? Behöver köpa ett & lägga alla bilder på lillen i tänkte jag :D Kram

2009-03-18 @ 17:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0