Kikar in...

... har egentligen fortfarande en massa att göra men jag har egentligen inte stigit upp än. Ställde klockan på 9, eftersom det faktiskt börjar bli lite bråttom med det här arbetet, tänkte att jag egentligen bara ville stänga ögonen men jag tvingade upp dem på något vis. Började läsa, fortfarande liggandes i sängen, började skriva om det jag läst, fortfarande liggandes i sängen :-D Nu har jag bara en bok kvar och den summeringen av alltihopa, men den är ju typ det enklaste och roligaste :-D När man äntligen kan säga: Jag tycker så, punkt slut. Inte; Shelleys bok Frankenstein tycker jag visar på hur en utstött elev känner sig, detta för att Frankenstein är just detta. OSV! Fast aja, jag ska inte klaga, satte igång på tok för sent med det här arbetet och ändå har det gått så bra :-D Har snart kommit upp i mina 5 sidor så det viktigaste för mig är att se till att jag inte kommer upp i tio ;-)

Men som sagt, en bok kvar och summeringen. Men nu är det faktiskt dags för frukost :-D Sen lagom till att jag läst andra boken är det väl en andra frukost med min käre sambo som nog inte kommer gå upp förens tre eller nått :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0