Hemma igen

Ja nu har man flängt runt lite :-P Var hem till Peters föräldrar för Peter skulle hjälpa far sin att klippa granhäcken. När jag satt inne och tog det lugnt så läste jag att staden hade öppet till kl 21 och det fanns ganska många rabatter så jag tvingade Peter att vi skulle till stan :-) Vi var där i en timme och jag köpte inte ett skit :-P Haha, men Peter köpte ett flygarspel till xboxet, guldmedlemskap för internetspel samt en klocka :-P

Fick en invite till Spotify från Tommy så nu försöker jag komma på musik jag vill lyssna på :-P Haha :-P Verkar som en bra grej eftersom jag mest lyssnar på populärmusik och den verkar finnas där :-) Jobbigt kanske om man vill, som en viss Peter, hitta Svenne Rubins med Amazon :-P Haha. Sötnöten sitter nu i soffan och spelar sitt flygarspel och ser rätt nöjd ut :-P

Imorgon blire barnmässan och att hjälpa min far att flytta lite otympliga grejjer. Han ska ju som sagt flytta herrn. Och frun också för den delen :) Sen på lördag blire Örebro och hälsa på iidas underverk, och underverken iida och Jesper också för den delen. Tycker så mkt om er <3 Saknat er som tusan. Ska försöka få Peter att vilja åka tidigt på dagen så han kan få kolla lite på Mariebergsköpcentrum som han tjatat om :-)

Söndagen däremot blir att Peter och far hans ska ta det sista på granhäcken och sen ska hans mor bjuda på familjemiddag. Det ska bli gott :-)

Hämtade ut min kurslitteratur förut, blev lite förvånad, boken på 500 sidor på engelska verkade inte så tjock som den är och den var uppdelad nästan som en skolbok med bilder och glosdel där man kan slå upp jobbiga ord. Blev dock lite besviken på att sidorna var i plastliknande material så man inte kan färgmarkera, men får skaffa ett eget kollegieblock bara till den boken tror jag. Kommer ändå bli en tentamen på hela boken, kan vara bra att kunna plugga på anteckningar istället för en bok på 500 sidor ;-) Men dem hade varit generösa med flera instuderingsdagar innan tentan så jag får vara nöööööjd :-)

Nej nu ska jag sluta trakassera er med jobbigt långa inlägg för ni orkar ändå inte läsa så långt i alla fall :-D

P.S. Allt gick bra hos barnmorskan, bra hjärtljud och bra magmått :-D

Kommentarer
Postat av: Helena Gustavsson

Bjud in mig snälla:)

2009-03-27 @ 08:45:47
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/
Postat av: zusi

hej hå! inga magbilder alltså?

2009-03-28 @ 07:58:45
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0