Föreläsning och förtydligande

Idag har jag har mega mkt i skolan jag loooovar. Hade en föreläsning på 1½ timme, spenderade nästan mer tid på bussar än i föreläsningssalen :-P Men det känns gött att säga att den här föreläsningen var värt det. Bra föreläsare måste jag verkligen säga. Och Linda, som spenderar mer tid i bilen än jag gjorde på bussen tyckte detsamma så det måste ju vara ett bra betyg :-P Fick sovmorgon dessutom, gik upp 10:30, sköööönt eftersom jag var så trött igår :-P

Förtydligande om tidigare inlägg: Rocky Road är godis som Laila gjorde i ett program av serien "Lailas Jul". Jag såg aldrig avsnittet men läste om det senare då alla pratade om det. Egentligen ska det vara smält mörk choklad, nötter, dumle och marshmallows, men jag gör med blockchoklad, dumle och mashmallows enbart. Dem som gjort enligt receptet säger att det blir väldigt mäktigt med så mörk choklad och jag äter inte nötter :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0