Uppdatering

Igår var det ju svenska flaggans dag eller vad man säger, men i min familj firas den med att storasyster fyller år. Började dagen med att åka dit och fika lite, sen var det dags att fira Billy som också passar på att fylla år på en helgdag. Mellanlandade iofs hemma för att äta snabbmat, falukorv och makaroner borde iaf kallas för snabbmat även om man inte kan beställa det på donkan :-P

Var ett par timmar hos Billy och Giia, innan Peter skulle ut på en tur i Chevan. Jag kom väl hem runt tio, klockan elva höll jag på att somna i soffan och klockan tolv låg jag och sov i sängen :-) Kändes gott. Vaknade iofs när Peter kom hem och var då tvungen att äta (igen!) innan jag kunde somna om. Sen gick vi tillsammans upp vid tolv tiden och nu har Peter hunnit tvätta nästan allt och diskat. egentligen är det jag som ska tvätta men av någon anledning tog han på sig att göra det, klagar vi inte på :-P Nästa vecka, om jag orkar är det ju jag som står där och tvättar i alla fall :-P Lär vara rätt uttråkad av ledighet så vem vet, kanske diskar och har mig också. Städar blir det inget med för min rygg orkar inte det.

Vet att jag egentligen ska vila upp mig nästa vecka inför allt som ska hända men tror inte jag orkar bara slappa i två veckor (kan ju bli mer eller mindre beroende på när bebisen vill ut) så jag har en förhoppning om att få det snyggt på skrivbordet och i hyllorna i vardagsrummet åtminstonde. Och sen kanske börja med något jag aldrig lärt mig, plocka in efter mig med en gång. Det är ju inte svårt att hålla snyggt om man ställer tillbaka sakerna efter man använt det, t. ex inte låta ketchupen stå framme osv. Får se om man kan lära en gammal hund sitta :-P

Är väldigt glad över hur pigg jag är för att vara i vecka 38+0, ganska otroligt faktiskt, tänk om jag hade hållt igång från början och motionerat lite smått då hade jag kanske orkat ännu mer nu :-P För just nu är det inte det att jag inte orkar saker utan att jag är lat :-P Fast det är inget nytt, det har jag varit hela mitt liv tror jag :-P

Hoppas alla kommer ihåg att rösta idag, tänker inte säga som alla andra vad ni ska rösta på för jag tycker att alla får rösta på vad dom vill, viktigast är ATT man röstar :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0