Tvättdag

Egentligen behöver jag inte tvätta idag för vilken dag som helst kommer vi frakta hit vår tvättmaskin som vi fick av pappa. Den står nu hemma hos Peters föräldrar och har väntat på ett eluttag. Nu finns det ett eluttag så nu väntar den bara på oss. Så egentligen skulle jag bara kunnat tvätta det viktigaste idag, men eftersom tvättmaskinen är liten och torkytan i lägenheten typ bara är en och en halv maskin tyckte jag att jag kunde göra en sista tvätt i tvättstugan så vi är typ på +/-0 med tvätt när maskinen kommer hit :-D Sen sägs det ju att trappor ska sätta igång förlossningen, får se om 4-5 turer 3½ trapp upp och ned gör någon skillnad :-P Ska ned igen om en halvtimme och lägga in tvätten i torktumlaren, fast lakana tror jag att jag hänger upp för dom tar så stor plats i torktumlaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0