Smink igen :-P

Nu kommer ett tråkigt sminkinlägg igen, så här kommer det. Bild på alla saker jag använde igår till sminket:


1. Cover all mix, använder den orangea under ögonen och sen den gula på blemmor.
2. Matt foundation, använder över hela ansiktet som man ska med en foundation :-P
3. Wonder powder, använder som fixering över hela ansiktet, vissa använder den som skimmerpuder bara, men på mig skimmrar den inte så mycket så jag använder över hela :-D
4. Wonder Blush, rouge som jag har på kinderna, vill jag spexa till det lite använder jag lite på näsryggen också eftersom jag använder mig av en brun nyans så man ser lite solbränd ut :-D
5. Tri brow color, ögonbrynsskugga som är heeeeelt perfekt, mycket enklare att använda än en penna :-D
6. Microshadow Butterfly, hade den ovanför själva ögonlocket som en highlighter.
7. Cybershadow Babydoll, hade den på själva ögonlocket
8. Cake eyeliner, min nya bästis :-D Passar fint att rama in ögonen med och enkel att applicera. Använder den bara på övre fransraden, klarar inte av att få det snyggt på undre :-P
8. L'oreal telescopic Mascara, världens bästa mascara enligt mig, har iofs inte testat så många men men ;-) Nästa blir att testa den nya explosive eller vad den heter :-D

Så, det var vad jag använde igår, har inte kommit till dagens än, tänkte testa den gula skuggan som jag fick på klubbkvällen eftersom jag ändå inte kommer gå utanför dörren ;-) Då blir det ingen bas och grejjer då testar jag bara ögonskuggan :-D

Såå, hoppas ni kan förlåta mitt tråkiga inlägg om smink men något måste jag ju göra om dagarna eller hur? ;-)

Kommentarer
Postat av: Helena Gustavsson

Jag gillar dina sminkinlägg:D

Ska vi ta en glass på stan någon dag? :D

2009-06-11 @ 13:30:00
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0