Nu är han här

Mindre än ett dygn gammal ligger han nu brevid mig, lilleman. Namnlös än så länge men det ska nog gå bra tillslut :-) I söndags kl 11:04 valde han att kika ut och är/var 51 cm lång och 3480 g tung :-) Helt lagom alltså :-) Förlossningsberättelse kommer nog senare när jag orkar, nu ska jag äta en andra frukost (äta bör man annars dör man) innan jag och lilleman ska till apoteket och ICA för att inhandla nödvändiga saker. Vi åkte alltså hem redan igår, det var underbart att göra så, enklare att sova i sin egen säng och allt det där. Han var förövrigt jättesnäll inatt, trodde vi skulle få ett helvete eftersom han sov nästan hela dagen, men han sov från 23 till 6, med två vakenstunder emellan och då var det bara att ge honom bröstet. Tror dock inte inatt blir lika bra eftersom han nu snart vant sig med att inte leva i en livmoder :-P Men var skönt att få sova inatt iaf eftersom varken jag eller Peter fick sova natten lördag/söndag.

Kommentarer
Postat av: Baso

Skönt att höra att det går bra och att han sover. verkar vara en riktigt snäll bebis :D grattis på er

2009-06-29 @ 10:52:30
URL: http://www.baso.nu
Postat av: Sandra w

Hoppas allt har gått bra för er alla tre och framför allt för dig Malin som tryckte ut den lille! :) En liten lycka till present kommer med posten från mig i butiken i Stockholm inom kort! :) Hoppas allt går bra i framtiden! :D

2009-06-29 @ 11:26:48
Postat av: sussi

Ni lär vara helt uforiska! Vad gulligt; min äldsta bror kallas fortfarande för Lilleman (han är 28år).

2009-06-29 @ 17:31:24
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0