Nej jag föder inte barn...

Min mamma förklarade för mig att jag måste uppdatera bloggen eller facebook minst en gång om dagen så hon inte tror att hon ska bli mormor. Så jag får väl göra det då ;-) Andledningen till att jag inte uppdaterat idag är för att vi fick ett sms imorse från iida som berättade att dom skulle komma på besök idag, så det blev att kliva upp ur sängen, äta frukost, diska och dammsuga. Sen har vi varit hela dagen med iida, Jesper och Alvin, inte blivit mycket tid till internet, får ju vara social när dom åker tio mil för att hälsa på :-) Fick låna en kassa med kläder också, det är alltid uppskattat :-D Jättesöta kläder :-D

Men nu vet ni i alla fall att jag är hemma och inte på förlossningen :-D

Jag måste vara den enda som har en mamma som tvingar mig att sitta vid Internet för att hon ska hålla koll på vad jag gör... :) Men jag tycker om min mamma i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0