Mysteriet verkar vara löst

Åtminstonde Mamma och Martina kan läsa min blogg, då är det nog som det ska då. Blogg.se var ju lite knepigt igår, först kunde man inte logga in förens kl 10, sen gick det inte att skriva, och sen verkar det som bara vissa kunde läsa ibland. Knepigt värre. Hoppas det är bättre idag då. idag fick jag sova hela natten, brukar alltid vakna samtidigt som Peter och sen inte kunna somna om, för han är lite svårväckt så jag får "tvinga" upp honom vilket gör mig pigg, men idag sa jag bara: "Jag somnar om, så du får gå upp nu" och det gick bra. Sen trodde jag att jag bara blundade lite och så satt Peter vid sängkanten och tog på sig strumpor. Då frågade jag om han inte skulle duscha, då hade han redan hunnit det. Så jag hade nog mer än bara blundat ;-)

Men nu har jag legat och dragit mig i en timme så det är väl dags att gå upp tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0