Mission: Myskväll

Nu snart börjar officiellt myskvällen för mig och Peter, samtidigt som Bones. Nu sitter han vid xBoxet och pillar med nått, tror han tar bort demosar för att få plats med spelet på hårddisken eller nått. Peter tycker att jag ska berätta vilken söt kille han är så jag får väl göra det då. Idag har han städat, diskat, tvättat och lagat mat. Det enda som egentligen är hans jobb är att diska och tvätta, men han hjälpte till med allt, det var väldigt sött. Känns dock inte så bra att bara sitta och titta på, så jag får väl göra massa saker imorgon :-P Maten blev förövrigt väldigt god; friterad kyckling och pommes.

Vi har dessutom varit till IKEA, skulle köpa en platsback, men dom hade inte någon intressant just för tillfället så vi gick därifrån utan att ha köpt något. Sen var vi till ICA Maxi för att köpa bröd och sötsur sås. Det var ganska jobbigt att hitta den sötsura såsen, men nu vet vi till nästa gång :-P Sen åkte vi till vallokalen för att rösta och sen hem för att göra maten. Sen gick vi ned och tog det sista med tvätten och när vi kom upp stoppade vi in det i garderoben. Så om man undviker att titta på skrivbordet så är det väldigt fint i lägenheten nu :-)

Nu ska jag sätta mig i soffan och titta på tv:n :-D Hoppas ni alla har en bra dag :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0