Längtar :D

Längtar efter att elektrikern ska vara klar så jag kan plocka in i badrumsskåpet igen, tror iofs inte vi behövde plocka ur det för han verkar ha fixat det utifrån uttaget, men iaf. Ska bli kul att se hur mycket plats det blir över med tanke på att jag slängde nästan hälften som var mitt :P Eller ja hälften var att ta i, men slängde piercingrengöringen eftersom jag inte tänker pierca mig igen, alla ansiktskrämer jag hade som gått ut ur datum och så. Skulle inte förvåna mig om det är mer som är Peters än mitt :-P Fast jag har ju min sminkväska och den slår nog allt Peter äger :-P Men nu ska elektrikern bara installera en jordfelsbrytare sen är han färdig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0