Kärlek

Just nu är ljudet av en centrifugerande tvättmaskin kärlek. Ja, den är äntligen ikopplad och premiärturen körs nu. Peters arbetskläder ;-) Ännu bättre är att tvättmaskinen står brevid handfatet vilket gör att när jag ska sminka mig kan jag ställa upp alla sminksaker jag ska ha i ordning där så jag behöver inte rota i sminkväskan efter allt (speciellt med tanke på att alla burkar ser likadana ut är detta bra). Visst att jag får stå och pilla lite innan, men tror fortfarande jag tjänar typ en minut eller så på det.

Lika kul är det dock inte att Peter skadat fingret, för det betyder att jag får diska. Var lite väl mkt disk nu, men jag klarade det också :-) Och då får Peter laga mat istället så jag slipper ju det sen :-) Så allt ont har något gott med sig sägs det :-)

Kommentarer
Postat av: Sandra

När kommer det någon bebis då? :)

2009-06-21 @ 16:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0