Jaha...

var till Billy och Giia igår en sväng, spelade lite Scene it på xboxet och pratade med Billys dotter T. Hon är för söt. I lördags fick hon reda på att det var en bebis i min mage och det är ju riktigt fascinerande. Hon berättade för mig att man lyssnar på hjärtat och att hon ska bära på bebisen när den kommer :-D Sen ville hon klappa på bebisen så det fick hon göra. Hon tyckte det var väldigt intressant att känna vad som var ryggen på bebisen och vart benen låg :-) Just vid sånna tillfällen skulle man vilja veta vad barn tänker, det är jobbigt nog för mig att förstå att en bebis växer i magen och då har jag ändå läst en massa och så, hon får ju bara hör lite här och lite där... Hon kanske ser framför sig en bebis som leker med en skallra i magen och så, det vore ju inte helt otroligt om hon skulle tro det.

Kunde inte somna om när jag fick tvinga upp Peter. Skitkul att inte ha något att göra klockan sex på morgonen. Men det är väl lika bra jag vänjer mig vid det här för jag räknar inte direkt med att få en bebis som sover hela natten osv :-P

Kommentarer
Postat av: Baso

Barn är underliga djur :P

2009-06-13 @ 09:47:16
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0