haha

rätt kul att se Peter sitta och leka med min telefon, tror hans fingrar är lite för klumpiga :-P Lite tråkigt nu när jag har en ny från telefon och ingen vill höra mitt tjat ;-P Men smällar man får ta antar jag :-P Imorgon är det dags att gå till barnmorskan, hade ju hoppats på att jag skulle "missa" den tiden, men vågar knappast hoppas på att det ska dra igång idag precis :-P

Vet dock inte om jag vågar lämna Peter själv med min telefon igen, följde inte med någon pekpenna så han försökte använda en vanlig bläckpenna (med stiftet inne, inte ute men iaf)! Det funkade dock inte :-P Vet inte ens om en pekpenna fungerar eftersom man inte ens kan använda naglarna :-P Dock löser det sig rätt bra ändå för även om man kommer åt 2 knappar på en gång fattar telefonen vilken det är man trycker på :-) Jag är faktiskt helnöjd med telefonen och den är ju rosa så det skriker om det :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0