Haha

Var rätt kul ändå igår, när vi var på Coop frågade hon i kassan Peter om han skulle på AC/DC eftersom han hade deras tröja på sig. Då sa jag till Peter: "Då var det idag Liselotte skulle dit då" och tänkte inte mer på det. Flera timmar senare försöker jag få tag på pappa utan att lyckas. Tänker då: "Ja, jag ringer Liselotte, hon svarar nog". Glömde alltså bort att hon var på AC/DC, som tur är var ju klockan bara 16 så dom hade väl inte gått in eller så, men hon svarade med andan i halsen och trodde väl jag skulle säga att jag låg på sjukhuset och fött eller något :-P Det var lite roligt faktiskt. Kanske ska göra så några gånger, bara ringa folk för att se hur dom låter när dom svarar?

Ringde ju till Giia på midsommarafton för att vi inte direkt gjorde upp några planer så jag skulle se hur vi skulle göra, då var ju första frågan: "hur mår du?". Vågar inte ens ringa till Peter utan en bra anledning för annars får han bara upp förhoppningarna :-P

Det är rätt jobbigt att gå på övertid faktiskt :-P Även om det bara är två dagar än så länge :-P Får väl inte börja klaga än, syrran gick ju över bra mycket längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0