God morgon

Var upp med Peter och åt lite frukost, men snart ska jag nog somna om tror jag :-D Hade lite jobbigt att somna igår för jag tror någon nerv i ena ljumsken kom i klämm och det gick inte att ligga på något bra sätt. Men men, smällar man får ta :-P Tur att man får sova nu liksom :-D Idag ska jag nog diska, tydligen har jag lovat Peter det men det hade jag förträngt :-P Förklarade för Peter att jag inte vet om jag kan göra saker där man måste stå en lång period för det får jag ont i ryggen av, dock kan jag göra saker där man sitter ned, t. ex som städa skrivbordet som jag också ska göra. Men ska nog lyckas diska också, om inte så i etapper kanske :-P Har iaf inte hunnit bli uttråkad än :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0