God morgon

Det här med att sova mycket, det kan jag bara göra varannan dag. I fredags morse skulle jag upp tidigt, igår fick Peter tvinga upp mig ur sängen halv 11 och idag var jag klarvaken kl 7. Så jag läste ur det sista i en av dom där förlossningsböckerna jag fått låna av Giia och sen gick jag upp och åt frukost. Peter ligger fortfarande kvar i sängen och det får han nog göra, det är jobbigt för honom det här :-P Han är ju i väntans tider lika mycket som jag men jag somnar av utmattning, han ligger ju bara och tänker och tänker :-P Får se vad jag ska hitta på, Guitar Hero kanske, eller något annat kul.

Ganska skrattretande förövrigt att Kellogs har haft järn i sina flingor, eller ja skrattretande är det kanske inte, men det står att en portion ska täcka 25% av dags behovet av järn. Räknade dom med att mjölken man har till flingorna förstör upptaget då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0