God afton

Dagen har varit rätt bra, Peter kom hem lite innan fyra så då åkte vi och hälsade på hans mormor. Sen åt vi och sen spelade vi lite Guitar Hero, vi försöker båda lära oss medium, det är lite knivigt med en extra tangent. Sen började vi titta på Taxi Driver, det var en riktig skitfilm så jag gav den bara en timme sen gav jag upp. Nu sitter vi och ser på någon skit på femman.

Peter tycker att jag ska berätta hur det gick för honom på kursen, det avslutades med ett prov som man måste bli godkänd på för att få godkänt på kursen. Peter fick inte bara godkänt, han fick ALLA rätt :-) Det var väldigt kul. Nu ska jag googla efter biogas (?)

Kommentarer
Postat av: Baso

Grattis på Peter! Vad var det för kurs ?

2009-06-14 @ 08:52:15
URL: http://www.baso.nu
Postat av: Sussi

nu är det länge kvar innan bebisen kommer Malin! Är du nervös?

2009-06-14 @ 18:26:42
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0