Fy fan vad jag är bra

klockan är halv tio och jag har redan hunnit diska och duscha :-D

Läste den här nyheten igår (länk) och blev så förbannad att det inte finns. Två tjejer i Hagfors ska ha, på moped, jagat en katt för att sedan med avsikt köra över den. Finns mer detaljerad nyhet om detta i NWT. Jag vet att man ska inte dömma någon förens man vet att det är säkert att dom gjorde det, oskyldig till motsatsen bevisas och allt det där, men med två ögonvittnen varav det ena säger att det sedan kom killar och frågade om dom skulle pissa på liket så tycker jag dom verkar ganska skyldiga.

När vi ändå pratar nyheter så är ju tydligen Michael Jackson död. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det, självklart tycker jag det är synd när folk dör för unga (50 år är för ungt) varesig det handlar om en kändis eller en helt vanlig Svensson. Har aldrig direkt lyssnat på hans musik, så det känns kanske inte lika mkt för mig som för andra. Hoppas han har det bra där han är och att hans namn någon gång kan rentvås.

Kommentarer
Postat av: Majsan

Jag läste också om dem! Jag blev hur arg som helst och förstår inte vad det är för fel i huvudet på vissa! :@

2009-06-26 @ 12:38:45
URL: http://majsaniaktar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0