^^

Peter kommer snart hem :D Wiho. Idag har inte varit en rolig dag, hade gjort en lista på saker jag skulle göra (för annars sitter jag bara här och gör inget alls). Den kommer här:
*Ringa 3
*Laga mat
*Diska efter maten
*Börja med skirvbordet

Började dagen bra med att ringa tre så den stryker vi :-D Men laga mat kunde jag ju inte göra klockan 9 på morgonen precis, och eftersom jag skulle diska efter maten kunde jag ju inte diska. Skulle då sätta igång med skrivbordet, men då sa ryggen ifrån. Så jag får helt enkelt nöja mig med att jag hoppas kunna göra det imorgon när Peter är på kursen. Han ska vidareutbilda sig min lilla älskling :-D

Jaja, har ju duschat idag iaf ;-) Det var skönt för min rygg, jag känner mig ändå rätt lyckligt lottad, tänk om min mage skulle vara så stor som den "ska vara", då skulle jag ha världens ryggproblem. Fast min mage är ju så stor som just den ska vara eftersom bebisen är i normal storlek (-7% är i alla fall ingen fara), rätt mängd med fostervatten och jag har gått upp normalt i vikt. Det måste helt enkelt vara så att mina organ har mycket med plats under revbenen eller något så det är därför :-P Jaja, nu när jag vet att allt är bra meed bebisen klagar jag iaf inte, för jag är otroligt rörlig för att vara i v. 38 :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0