duktig flicka

Nu har jag rensat ur badrumsskåpet, blev en hel påse med skräp också :-P Blir bra sen när vi ska plocka tillbaka allt igen :-P Behövde inte ställa mig på en stol heller så Peter behövde inte oroa sig :-P

Svar till anonym om magbilden: Ja jag har en väldigt liten mage men bebisen är inte för liten, eller ja, men inte mer än normalt. när vi var på ul skulle den väga runt 3000 gram och h*n uppskattades väga runt 2900 gram, så det är ingen fara så sett.

Visst har man varit orolig för att måttet varit för litet men nu när man vet att det inte är någon fara med bebisen så är det nästan skönt att vara liten. Jag orkar fortfarande mycket för att ha bara 12 dagar kvar, det är faktiskt väldigt skönt.

Måste bara, för att helt försvinna från den röda tråden, berätta om min nya Make up remover. Köpte Make Up Stores Eye foam remover. Tittade först på Affection men dom verkade inte ha någon remover det var därför jag gick till MUS. Iaf, den fungerar som så att du få skum i handen som du sedan smörjer in runt ögonen och sen drar bort med pads eller en handduk (jag använder papper för jag tvättar hela ansiktet med Cliniques tvål efteråt). Fördelen med detta är att du verkligen kan arbeta in det i mascaran som kan vara jobbig att få bort. Kostar 175 kr och är helt klart värt det. Iaf för mig som använder vattenfast mascara, gör man inte det kan jag tänka mig att vatten fungerar lika bra :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0