Diskat

Ja nu har jag diskat, orkade dock inte diska allt så kastrueller och stekpannor finns det så Peter får diska sen, men jag har ju diskat det Peter hatar mest i alla fall; bestick. Det är ju nog det jobbigaste som finns bara för dom är så små och jobbiga. Det värsta är nog ballongvispen för tillfället, den tycker vi inte om :-P Eller ja, jag, vet inte vad Peter har för åsikt om just den :-P

Ska nog sätta mig lite framför tv:n, ingen idé att börja med mat nu, och dammsuga orkar inte min rygg, vardagsrumsbordet plockade jag av igår, så jag vet inget annat jag kan göra just nu. eller jo, rensa skrivbordet, men jag orkar inte det just nu :-P

Kommentarer
Postat av: Helena Gustavsson

Ni får köpa diskmaskin :) Bra att ha när bebisen kommer :) Vi har beställt en ny som kommer te veckan så skönt :D

2009-06-19 @ 11:25:13
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0