Det regnar :D

Aldrig har jag tyckt om regn så mkt som idag, det är helt otroligt :-D Förlåt alla som vill ha tillbaka solen, men en dag med regn tycker jag är helt okej :D Egentligen håller jag på att läsa, ska snart fortsätta, men behövde en liten paus :-D Tog en "powernap" igår, men den blev lite lång, somnade halv åtta och vaknade halv elva när Peter ringde :-P Vaknade klockan åtta i morse, drog mig i en timme innan jag läste en timme och sen åt jag frukost. Nu sitter jag här och ska snart gå och läsa igen :-P Intressant bok faktiskt, så länge man ligger i sängen och har takfläkten på så man inte somnar :-P Läste någonstans att takfläktar är så ute det kan bli när det gäller heminredning, men jag kunde faktiskt inte bry mig mindre för tillfället. Det är min bästa vän :-D

Kommentarer
Postat av: zusi

ska det regna måste det va sol! Men det luktade iaf gott.

2009-06-02 @ 11:16:03
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0