Bäst

Jag måste ju vara bäst på att ringa i olägliga tillfällen :-P Först ringer jag Giia när hon är på bergvik och sen när hon ska åka inlines :-P Konstigt att jag inte ringer folk kanske? ^o)

Tog förövrigt en prommenad till ICA, blev sugen på o'boy men det fanns inte tillräkligt mycket mjölk för att jag skulle kunna dricka det och Peter skulle få mjölk i kaffet så jag gick och handlade. Har jag bruckit någon o'boy än? Nej just det :-P Det var iaf inte så kul att gå i den här värmen :-P Men men :-P

Ser lite på Unga mödrar nu, en tjej som tränar en månad efter förlossningen, det vore fan skönt om en annan skulle orka så tidigt :-P Men jag är besluten att kilona ska bort och Peter vill också träna lite så vi får börja med långpromenader sen när bebisen kikat ut och man vilat upp sig och så... Så i agusti kanske? *ler*

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag fattar ingenting. Är du med barn eller???

2009-06-25 @ 21:52:23
Postat av: Sussi

Jag skulle vara jätteskraj att träna om jag var gravid, mest för att skada barnet. Men det finns ju metoder att träna på när man är med barn...som säkert är bra.

2009-06-26 @ 08:35:20
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0