Att göra:

Idag har jag faktiskt lite saker att göra, eller ja, som Peter säger: "Om du vill kan du få göra det och det". Meningen är ju att vi snart ska försöka få hit en elektriker och få ett uttag i badrummet så vi kan använda oss av tvättmaskinen vi fick av pappa. Därför ska Peter snart ringa elektrikern och då måste ju badrumsskåpet plockas ur så det har jag fått i uppgift att göra. Sen har Peter blivit helt såld på en soffa som finns på möbelaffären i Duvanhuset. Kan iofs förstå honom för priset är verkligen det rätta, kollade på EM möblers outlet och en mindre soffa där skulle kosta mer. Men nu måste ju vardagsrummet mätas för att se så att soffan verkligen går in. Om nu Peter ens kommer att köpa den. Men iaf, jag skulle om jag orkade och ville mäta lite i vardagsrummet. Och det ska jag väl kunna fixa antar jag :-D

Men jag har verkligen tagit fasta på det där med att ta igen sig, sovit en massa och har knappt orkat upp ur sängen än. Fast jag har faktiskt varit och ätit frukost i alla fall :-D sen blev jag ju klarvaken vid halv fem tiden för jag trodde att klockan ringt och jag missat det så när jag insåg att klockan inte alls ringt blev det jobbigt att somna om. Men lyckades äntligen klockan nio :-P Sen sov jag mellan nio och tolv. Men nu ska jag nog börja försöka ta mig upp ur sängen :-P

Kommentarer
Postat av: Baso

http://www.piratpartiet.se/politik/integritet/

Dom har integriteten som en av dom viktiga frågorna. Sen är dom inte ute efter att häva upphovsrätten utan att balansera den: http://www.piratpartiet.se/politik/upphovsratt/

2009-06-08 @ 14:23:48
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0