Allt väl

Var på tillväxtultraljud idag, allt såg bra ut, knepigt nog. Min mage är för liten, men bebisen är normalstor, moderkakan är normal och vattenmängden är bra. Jag måste ha ett jävla utrymme under mina revben eller nått där alla mina organ får plats så det är därför magen är förliten :-P Var i alla fall härligt att få se bebisen igen :-) Barnmorskan började ganska direkt med att mäta måtten (huvud, buk och lårben) och sen när hon var färdig "zoomade" hon in på ansiktet så vi fick se den lilla näsan, hakan och munnen :-) H*n väger nu runt 2900 gram och det vanliga är 3000 gram, men det är inget man ska bry sig om eftersom dom växer olika nu, det är typ efter vecka 20 som det börjar bli individuellt hur dom växer, därför är det som sagt helt normalt. Känns bra :-)

Glada som vi blev över detta passade Peter och jag på att ta en tur på stan, Peter köpte ett xBox spel, Red Faction Guerilla som han tjatat om i all evighet. Jag köpte då en Filofax, vill ha lite mer koll än jag har med kalendern jag har nu, samt att den snart går ut. Och det blir ju inte direkt mindre tider att hålla koll på med ett barn. Sen köpte jag sminkremover för den jag har är slut och inte så väldans bra :-P Sen köpte vi även presenter som Peters släktingar ska ha.

Kikade in på Lindex bara för att kolla, dom har fått in bodysar med AC/DC och KISS(bandet) tryck, det är tydligen något som ska införskaffas vid lön, iaf AC/DC :-P Peter har nog en förhoppning om att det är en liten rocker i magen :-P H*n har ju åtminstonde sparkat i takt med en Queen låt en gång så :-P

Tagit en magbild idag också, den kommer upp senare :-P

Anledningen till att det var dött på bloggen igår var för att jag var med Billy, Giia och Thor :-P

Kommentarer
Postat av: Sussi

coolt; köp bodyn!

2009-06-05 @ 22:44:24
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0