uppdatering

Nu har vi varit till Nordea och ICA. Glömde dock att köpa blöjor, eller snarare, jag trodde det fanns mer i blöjpaketet men det gjorde det inte. Som tur är så räcker det tills Peter kommer hem för jag har ingen lust att gå ut nu när det regnar. Storebror var här och drack kaffe och testade lite xBox spel också. Han tyckte dock inte att något var vidare roligt. Sen satt han mest och väntade på att regnet skulle avta så han kunde åka hem, jag måste vara roligt sällskap :-P

förövrigt, spelet Farmville på facebook är nog det mest beroendeframkallande jag någonsin spelat :-P Sitter bara och väntar på att jag ska kunna skörda mina pumpor eller mjölka min ko typ :-P

Kommentarer
Postat av: sussi

tja; tror att killen sitter och spelar samma spel

2009-07-23 @ 21:44:27
URL: http://zusiq.blogg.se/
Postat av: Magnus

jag tänger inte hämt någon bonrdågon idag iah. Men imornn isåf.

2009-07-25 @ 03:12:34
Postat av: Helena Gustavsson

Hahaha :P

2009-07-26 @ 14:48:45
URL: http://leaahsbox.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0