strömavbrott och ICA

Eftersom Charlie äter mer nu räknade jag inte med att ersättningen skulle ta slut när den tog slut, dvs 5 i morse. Peter fick då åka till OKQ8 för att se om dom hade för Charlie skulle inte stå sig till 8 då ICA öppnade. Dom hade bara tetror med färdigblandat så han köpte sånna. Tacka gudarna för det eftersom ganska direkt efter att Peter åkte till jobbet försvann strömmen. Tetror behövs inte värmas som tur är. Sen gick jag och Charlie till ICA för att köpa pulverersättning. Charlie fick vara i sjalen för jag orkade inte kånka upp vagnen, och sen var det ju helt mörkt i källaren. Tacka gudarna för sjalen alltså. Både Peter och jag älskar den. Kommer väl till pass sen när jag ska ta bussen till stan för jag kommer ju få släpa vagnen upp för tre trappsteg och vill inte att Charlie ligger i vagnen då, bara att ha honom i sjalen :-D

Sen hann vi inte mer än komma hem innan strömmen var tillbaka :-D Gött eftersom det är rätt tråkigt när Charlie sover och man inte har TV eller datorn.

Nu ligger han och sover igen, så jag har spelat lite Farmville på Facebook och ser på våra bästa år :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0