Skatteverket

Fick hem papper nu om Charlies namn. Nu är det anmält, han heter ju som sagt Charlie, sen har han fått ett namn från Peters sida av släkten (namnet har gått i arv till sönerna ett par generationer) och sen har han fått ett efter min morbror och sen både mitt och Peters efternamn, så det blir lite långt :-D Men mitt efternamn behöver han inte skriva så mycket sen när han blir äldre eftersom det är ett mellannamn. Så han kommer ju fortfarande bara behöva skriva Charlie och sitt vanliga efternamn :-D Vill inte skriva ut hela namnet på honom på bloggen eftersom man vet aldrig vilka som läser och så...

Snart dags att börja planera dop också...

Kommentarer
Postat av: sussi

Fint med dop. Folk brukar tveka inför att döpa sitt, barn. Själv skulle jag nog låta barnet välja själv när hon/han blir 15 år. Jag är ju en ganska stark antireligiöst person så för mig är det helt uteslutet

2009-07-31 @ 21:45:22
URL: http://zusiq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0