Min ängel

Jag förstår varför man har tio pappadagar. Jag hade aldrig klarat det här utan Peter. Han har varit en riktig ängel, tvättat, diskat, lagat mat, städat, gjort kaffe till alla besök och samtidigt låtit mig göra så mycket som jag orkar. Han har verkligen som sagt varit en ängel. Jag känner mig väldigt lyckligt lottad :-)

Jag är väl snart kanske utvilad från förlossningen, men det är ju lite jobbigare i värmen :-P Peter har en stor termosmugg från Power Meet som säkert rymmer en halvliter, den fyller jag med vatten och sen halsar typ :-P Men det är ju dels värmen som gör det och sen blir man törstigare när man ammar tydligen :-) Idag ska vi till Peters mormor för att gå ut på en promenad i stadsparken :-)

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag ska till Power Meet imorrn. Förhoppningsvis dretfull när vi passerar Örebro. Det känns som om den här planeten är för liten för mig. Jag går ut o bryter mig lite.

2009-07-03 @ 12:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0