God morgon världen

Nu har jag iofs redan varit uppe en timme men iaf. fortfarande god morgon :-) Idag ska jag och Charlie ta en tur till ICA är det tänkt, men innan det är möjligt måste han vakna så han får mat så han är nöjd när vi går. Jobbigt om han skulle börja gallskrika på ICA, för då dröjer det ju innan han kan få mat. Så därför försöker jag planera in alla "äventyr" efter ett mål mat :-) Tror faktiskt dom flesta mammorna gör så :-)

I morgon är det dags för släktträff, det ska bli spännande. Det är för min pappas sida och den är förvirrande. Jag har alltid haft svårt att veta om vissa är min faster eller min ingifta faster osv. Och kusinerna har man ju inte sett på säkert tio år. Senaste kusinträffen var jag liiiiten på iaf, det är en sak som är säker (har sett bild). Nog för att jag följt med pappa ibland på syskonträffarna, men då är det typ 3 kusiner med eller så ;-)

Jag har ingen stor koll på mina kusiner heller för den delen, senaste 7 åren har jag träffat två ;-) Fast nu när man är vän med många av dom på Facebook så är det ju lite bättre koll :-) Sen inte nog med det, vår familj är så egenkär att den skapat en egen grupp ;-)

Nej nu hör jag Charlie böka i sovrummet. Ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0