En liten uppdatering

Var ju till Örebro igår, kom hem med en bil iaf. En volvo v70. Det var massa siffror och bokstäver hit och dit, men inget jag förstår mig något på. Jag och Charlie hade det mysigt med iida och Alvin. Vilken glädjespridare han är, räckte med att man sa hej till honom så hade han så stort leende att han höll på att tappa nappen :-P Kom hem lite väl sent igår, men det får det vara värt. Peter gick upp med Charlie så jag fick sova ut lite, var så trött att jag somnade i bilen påväg hem och jag har inte sovit i en bil på säkert tio år :-P Det enda negativa jag kan komma på med bilen för tillfället är skinnsäten, men det var tydligen sätesvärme bak också så då kanske man inte behöver frysa arslet av sig, sen är det ju AC i så Peter får väl starta bilen tidigare och sätta på ACn som iida sa :-P

Idag ska vi åka till svärmor och svärfar för att lägga ut vinterdäckena till bilen samt se till så svärmor får tillbaka sin bil som Peter lånat under veckan. Sen får säkert Charlie gosa lite med farmor och farfar :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0