Charlie

Nu har vi kommit överens om ett namn, vår lilla Prins heter Charlie.

Mina pojkar ligger och sover nu, jag kan inte somna om just för tillfället så jag får ta tillfället i akt att sitta här. Charlie sov inatt från klockan halv tolv till kl fem i morse, åt lite, hade en vakenperiod på en timme sen ville han ha mer mat innan han somnade igen. Hoppas inte han skämmer bort mig nu och sen kommer vilja ha mat varannan timme varje natt ;-) Försöker att inte vänja mig men det är svårt :-P

Var och hälsade på Billy och Giia igår, Thor har ju alltid varit liiiiten, helt plötsligt blev ju han hur stor som helst :-P Han väger ju ett kilo mer än Charlie och är en 2 cm längre har jag för mig. bilderna på Charlie ligger inte på datorn ännu och jag orkar inte hämta kameran så ni får nöja er utan bilder än så länge :-P För er som är kompis med mig på bilddagboken finns det två stycken där. Prio ett just nu är inte att sitta vid datorn, just nu är prioriteringarna att umgås med Charlie, Peter och sen sova :-D Peter och jag ska ha lite mys någon gång idag under Charlies tupplurar så vi ska se på Gremlings och äta popcorn. Har insett att man ska inte tro att man orkar det på kvällen utan det är bättre att försöka vid fem tiden eller så :-P När jag gav Charlie kvällsmaten igår höll jag ju på att somna.

Martina, André och Jasmine var här och hälsade på igår, det var väldigt trevligt. Var väldigt kul att höra barnens skratt som ekade i hela lägenheten. Dom lekte med katterna i vardagsrummet så vi såg inte vad dom gjorde, men skrattet smittade oss i alla fall :-) Finns inget mysigare än barnaskratt. Charlie fick jättefina kläder också, en dress med body, byxa och mössa i brunt med vita vattenkannor på :-) Blir lagom sen när det blir lite svalare ute, just nu ligger han antingen i bara blöja eller en tunn body. Blir ju inte mycket tvätt i alla fall :-)

Nej nu har jag tjatat färdigt här, ha det gott och så får vi se nästa gång jag uppdaterar :-P

Kommentarer
Postat av: Sussi

Bra val av namn! Som i en engelsksaga. Väldigt sympatiskt namn.



Vad var anledningen?

2009-07-01 @ 09:43:30
URL: http://zusiq.blogg.se/
Postat av: Baso

Fint namn! verkligen :)

2009-07-01 @ 10:53:24
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0