What?!

Tog ett test på Facebook, vilken blondin är du?. Bara för att jag svarade att jag inte är blåst (det är jag faktiskt inte) och kunde att 12 i kvadrat är 144 så var jag trendsättaren och bilden föreställde BlondinBella. Hade hellre blivit vilken blondin som helst förutom henne!

Jag har funderat på en grej, t. ex jag gillar inte utseendet på Linda Rosin, tycker hennes läppar är konstiga. Hur kan det komma sig att alla dessa snygga blondiner som är på TV inte alls är snyggare än visa tjejer man möter på stan? För jag tror att varje gång jag är på stan ser jag nog någon tjej som är snyggare än Gynning eller Rosing. Kan ju iofs bero på att dem jag ser på stan kanske inte är hälften gummi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0