God morgon God morgon!

Jajamensan, man är vaken! Har varit det ett tag för det gick inte att somna, kan iofs bero på att jag sovit lika långt som Peter alla dagar. Så nu får man vara jävligt trött i skolan, men jag klarar nog av det också. Klarade ju av att praktisera en dag på ICA utan att ha sovit.

Peter sitter brevid och ser på någon film. Han uppskattar nog VGA-kabeln ganska rejält. Han har ju varit duktig och dragit alla kablar snyggt så dem ligger under soffan så dem är bara att plocka fram till datorn och lika lätta att städa bort. Detta innebär att jag inte behöver snubbla över några kablar längre :P Hehe :P

Snart dags för frukost och så... Blir nog en massa smink idag så ingen ser hur trött jag är :P Och lite kaffe. Eller nja i mina mått mätt mycket kaffe. För som gravid får du dricka tre koppar, helst bara två så jag har ju skärt ned till en halv om dagen så det inte gör så mycket om jag råkar dricka cola eller så som också innehåller koffein :P Men får enligt "reglerna" dricka 2 liter cola om jag inte dricker kaffe, så man kanske ska dricka en halv kopp kaffe och en och en halv liter cola? Hum, det löser sig nog senare tror jag :P

Han ser tydligen på Conan, barbarenas hämnd. Peter säger dessutom Konan, inte Conan. Lite störigt men jag älskar honom ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0