Gjort slut

Ja idag gjorde jag slut med unga mödrar. För er som inte vet så är det en serie som går på femman som handlar om danska unga föräldrar. Jag har tröttnat på att stressa för att få maten klar till dess hela tiden. För serien går så perfekt: halv sju. När jag har skoldagar så jag går till 17:00 passar det oftast inte. Sen gillar Peter inte den serien så han sätter på ett Smallville avsnitt vilket gör att han är klar typ 19:15 och då hinner vi inte ha egentid efter att Peter vaknat till liv. Sen kan man inte börja med maten precis Peter gått upp för då blir det för långt glapp för honom mellan maten och att han ska äta på jobbet. För som man räknar blir det ju att Peter äter frukost klockan halv fyra, sen blir min middag hans lunch och sen när han äter på jobbet blir det mat.

Så idag gjorde jag mat, vi åt mat och sen la vi oss i soffan och myste framför ett Kyle XY avsnitt istället. Mycket bättre eftersom det är en serie både Peter och jag tycker om. Sen hann vi med att gosa en massa efter också. Så det var helt perfekt. Så jag kommer fortsätta att inte se på unga mödrar. Innan bebisen kommer behöver vi verkligen ha massa mys och gos tid eftersom det kommer nog bli mindre av det sen ;) Sen måste vi börja planera in mer egentid för Peter. Jag behöver inte det så mycket men Peter behöver det. Sen får jag ganska mycket socialt liv genom skolan, och det räcker oftast för mig. Fast det är många jag skulle vilja umgås med nu, Helena, Mija, Doris osv. Känns som jag glömt bort alla kompisar. Och det är ju inte så jäkla bra faktiskt... Måste bättra mig :P

Kommentarer
Postat av: doris

naw vad söt du är, känner mig bortglömd av många just nu, men inte av dig, du har giltiga orsaker=)

2009-02-12 @ 13:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0