foglossning

Foglossning måste fan vara djävulens påfund. Det känns som allt som har med en graviditet att göra är djävulens påfund förutom just själva grejjen att det blir en bebis. För varför finns det annars alltid något för en gravid kvinna att klaga på? Jag ser hellre att magen blir stor och ivägen. Att jag har det jobbigt att ta mig ur bilen är helt okej, men just foglossningen! Och problemen med att andas när jag sover, dem skulle jag vilja byta bort.

För att prata om något roligare, jag fick ett nytt Mine! glas igår av Jimmy och Jennie. Har två nu, 10 till så har vi så många vi vill ha :-D Har ett svart och ett blått, ska ha 4 svarta, 4 blå och 4 rosa :-D Sammanlagt alltså :-D

Kommentarer
Postat av: Sussi

det låter rysligt.

2009-02-23 @ 08:54:06
URL: http://zusiq.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hade aldrig några som helst graviditetskrämpor, så jag vet inte hur det känns, men det låter ju inte kul:(

2009-02-23 @ 13:13:38
URL: http://dorisnova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0