Staden, Bellevue och besök

Idag har vi gjort en massa. Först åkte vi till staden för att shoppa lite på Cubus eftersom vi fick presentkort. Jag skulle ju bara köpa till mig själv för mina pengar. Jo tjenare. Peter fick en munkjacka och Charlie fick två bodiesar och en mössa. Jag fick inget :-P Orkade inte kolla så mkt. och två hundra kronor spenderade på Charlie nu gör att det finns möjlighet för mig att spenadera 200 kr på mig själv senare :-)

Sen åkte vi till Biltema för att köpa överdrag till sätet så det inte blir skadat av bilstolen och att inte Charlies skor i framtiden ska förstöra sätet (supersmart att slitytan på sätena är i mocka). Och sen gick vi in på Arkens Zoo som ligger några meter bort för att köpa kattsand.

Sen var det dags att åka till Tommy och Anna. Där åt Charlie lite mat och sen fick han lite kläder av Anna :-)

Sen kom vi hem och då kom Charlies faster på besök, hon ville få lite babykläder och så :-) Kul när det kan återanvändas för det är inte många veckor dom har storlek 50 ;-)

Dagens rutiner har inte följts riktigt till 100% därför är Charlie fortfarande vaken. Men så är det ibland.

Nu blir det snart att lägga ifrån sig datorn.

Kommentarer
Postat av: Baso

Det var trevligt :) Ni glömde dock korten :/

2009-12-29 @ 11:31:57
URL: http://www.baso.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0