Snart nytt år

Det är snart ett nytt år. Hm, undra vad det här året har att bjuda på. Vi har redan fått så mkt. Inte nog med att vi fick världens bästa son, vi har även en underbar gudson som valde att komma lite tidigt. Vi har vänner och familj, visst, det hade vi innan, men det är först nu jag förstår hur mkt man är beroende av dom. Charlie har varit med oss hela det här året även om han i början av året låg i magen, halva det här året har han varit med oss i vardagen. det finns inget som jag glädjer mig mer åt det här året. Charlie är frisk, växer som han ska, utvecklas som han ska och inte nog med det, han är den bästa sonen man kan ha.

det här året har jag så mycket att tacka för. Visst vi har haft det tufft, men vi har klarat oss, det är det viktigaste. Inga sena inbetalningar, inga påminnelser, både Charlie och vi har alltid varit mätta. Och det är det viktigaste. Det som inte dödar dig stärker dig. Och vi är stärkta nu och hoppas på att allt blir bättre.

Det känns som att allt bara är upprepning, men att alla nära och kära finns med oss, att charlie snart har en till kusin och att vi har charlie är vad jag tackar för det här året. Och jag hoppas att nästa år blir lika bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0